Od vremena kada je sklopljen postojeći Kolektivni ugovor, u srpnju 2020. godine, do danas, troškovi života su porasli za 9,2 %, a prema zadnjim poznatim podacima koje je objavio Državni zavod za statistiku, unazad godinu dana cijena hrane i bezalkoholnih pića skočila je za 10,8%, stanovanja za 7,7%, a cijena prijevoza za 12,6%.
Sve su ovo razlozi zbog kojih Sindikati traže usklađenje plaća svih radnika s rastom troškova života.
Kako su donje granice platnih razreda ugovorene još davne 2011. godine, Sindikati također traže usklađenje donjih granica platnih razreda s rastom prosječnih plaća u Republici Hrvatskoj u tom razdoblju.
Neprihvatljivo je da teške i zahtjevne poslove brige o korisnicima u kontaktnom centru radnici rade za plaću od 4.000,00 kuna neto, a za kompleksne poslove u 5.platnom razredu (preporučena viša i visoka stručna sprema) dobivaju plaću od 5.800,00 kuna neto.
Više od 60% radnika Hrvatskog Telekoma dobiva plaću manju od prosječne plaće Republike Hrvatske koja iznosi 7.452,00 kune, a na žalost više od 75% radnika dobiva plaću manju od prosjeka plaće Hrvatskog Telekoma od 9.077,00 kuna neto, što jasno pokazuje da postoje dva svijeta u kompaniji, visoko plaćeni menadžment i slabo plaćeni radnici.
Kada se ovome doda da je nedavno Uprava Hrvatskog Telekoma donijela jednostranu odluku da će topli obrok isplatiti samo radnicima u non-front području, te da će samo pojedinim radnicima s velikim plaćama omogućiti da dio bruto plaće neoporezivo (bruto=neto) uplate u 3.mirovinski fond, onda je krajnje vrijeme da se kaže: DOSTA!